Budapest, Párizs

“Különös találkozások

Tavaly októberben a betlehemi Születés Templomában francia hölgy sodródott mellém a tömegben. Amikor megtudta, hogy magyar vagyok, elmondta, hogy a fia Budapesten tanul és nagyon szereti a fővárosunkat és Magyarországot.

Majd megszorította a karomat és megilletődve azt mondta: nagyon vigyázzanak Magyarországra, Budapestre és magukra.

Persze, sejtettem, hogy mire gondolt, de tegnap óta már pontosan tudom is.” – írta egy ismerősöm a Facebookon, Tóth Tamás

Különös találkozások…

Tegnapelőtt este énekeltem a Vörösmarty téren.
A hallgatók közül két fiatal srác odajött hozzám. Hálásan köszönték meg az énekemet, és elmondták, mennyire jól érzik magukat Budapesten, csodálatos, imádják.

Amikor megtudtam, hogy franciák, egy pillanatra erős késztetést éreztem, hogy megkérdezzem, hallották-e, mi történt, és kifejezzem az együttérzésemet a Notre Dame miatt. Még három órája sem volt, hogy kigyulladt; azokban a pillanatokban a tűzoltók még mindig küzdöttek a lángokkal.

Azonban csillogó szemüket, mosolyukat látva tudtam, hogy hozzájuk nem jutott el a hír.

Így hát elnyomtam a saját szomorúságomat – nem akartam elrontani a boldogságukat. Végül is ők most kikapcsolódni, feltöltődni jöttek hozzánk. Nincs jogom ezt tönkretenni. Ne tőlem tudják meg…

Elköszöntek, egy szép emlékkel gazdagodva folytatták sétájukat, folytatják utazásukat.

Én pedig könnyeimmel küszködve belefogtam a következő nótába, hogy gyönyörűen elénekelve mások estéjét is boldogabbá tegyem… Hogy ez a város úgy maradjon meg bennük, mint egy varázslatos hely…

DSC00345
Itt énekeltem, ez a szépség volt a “színpadi hátterem”

Ez is Budapest:

Ez a kis videó a Travel With A Song – Utazás dallal című projektem része; látogass meg más városokat is!

*********************************************

Ha tetszett, hívj meg egy kávéra itt: Ko-fi

Vagy itt: PayPal.me/GerakAndrea

Köszönöm!

*********************************************

************************************************************************************

_20180713_192315.JPG

Gerák Andrea utazó művész; legtöbben énekesként ismerik. Emellett fotózik, táncol, ír. 2008-ban fordult figyelme az egészséges életmód felé, rákműtét hatására. Egy fiatalember büszke édesanyja.

************************************************************************************

 

FŐOLDAL
DALAIM
FOTÓIM
EGÉSZSÉG, SZÉPSÉG
UTAZÁS
TÁMOGATÁS
WEBÁRUHÁZ
KAPCSOLAT

************************************************************************************

Leave a comment